mörk dag!

mörk dag :/ kanske var därför jag sov så länge (eller kanske för att jag la mig vid 3 på fred å vid 4a på lörd :P )... hur som helst så vaknade jag av telefonen ringde, det var patrik så han kom på besök en snabbis! sen tog jag mig en jogginrunda, skööööönt! mycket tankar skingras då å många taknar ägnades å sofia måste jag erkänna! känns tomt att inte ha träffat henne när man vet att hon varit hemma :S tänk er själva att inte få träffa ens bästa vän väldigt sällan! tack o lov för telefonen! o tack o lov för johanna o sanna <3


har blivit en godisråtta! fan var inte så förut men nu är jag ofta godissugen hmm men ska hålla mej i veckan men till helgen blire nog godis på tågresan mohah ;D (sthlm)


ännu en helg har gått! fred vare tjejkväll hos johanna o så kom lina :) ! vi åt bakad potatis med röror o baugett med vitlökssmör! sen efterätt: glass, vindruvor, cashewnötter å chokladbitar :D sen gick jag o såg crash diet, ENSAM o nykter på s2, jag njöt ;D sen lörd då --> ferre hos camilla o så var jepssonbröderna å viktor där :D...

jag har fått en ny granne, den verkar jobbig NOOOOOOOOOT haha syster sanna flyttade in igår sönd, så mor å far var här! mys!


har börjat dricka en "urrensningskur" nu åxå som ska drickas med 1 liter vatten under dagen o hålla på i 3 v... känns bra, å då får jag i mig vatten åxå :P dricker aldrig vatten annars så nu blir johanna nöjd, eller hur ;)!

fan bilddagboken krånglar men laddar så fort det funkar upp pics igen :D http://emmieempire.bilddagboken.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0