hotellfrukost ;)!!

Fredag, redan :S tiden, hallååå!!?

veckan har varit trevlig !! ledig tisd å då var jag och sanna och åt hotellfrukost !!! man kan tydligen göra sånt nuföriden :D BRA tycker vi ;) vi bokade bord och åt sen stan hela dagen! till kvällen blev det första glöggen! tycker om allt mys kring julen! å snart ska vi åka hem till mor å far åxå och baka peppisar å lussekatter! deeeeeeeeeeeg me like, mohahha ;)!

shit ni skulle bara se hur mycket kjetchup jag åt till mina soya korvar för nån dag sen xD! haha

aja imorron! KUPLENFEST! fest för alla anställda på kupolen INNE I KUPOLEN ;) nedre plan!, julbuffé, barer å uppträdande tror jag det var som gällde!! dessutom hade "hotellkupolen" erbjudande så jag å sanna har bokat rum å hotellfrukost IGEN sönd ;) perfekt det, bakis (å då är matlusten på topp) + att jag har öppning :S ;)

Kommentarer
Postat av: Charming man

Har du börjat julshoppa än?

2007-11-30 @ 21:54:53
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0