honesty

Vad gjorde jag utan min syster, johanna vid min sida och sofia i telefonen! <3


Känslomässigt utmattad och känslomässig urladdning! Kan vi kalla det så?!


Det spelar ingen roll vad vi kallar saker och ting, allting är vad det KÄNNS!

Hur känns det då... Jag gjorde det, det som jag bestämt mig för att göra och nu är jag "fri" eller kan man kalla det så? jag är lättad och svaret visste jag ju redan men att fått det bekräftat gör att jag kan gå vidare! Men DU kommer alltid att finnas kvar för så fungerar det, men bara som ett minne blott!


Kärlek är bland det finaste och värsta du kan vara med om!


Nu tar vi en dag i taget och ser frammåt, julen närmar sig och julen ÄR fin och fridfull, önskar alla människor kunde få uppleva en underbar jul men så blir det inte! den här världen är fruktansvärt orättvis men vi kan bara försöka bearbeta allt ont...

Honesty

* Hemma o sjuk, har julstädat o pratat med viktor (bÄstis)! han kanske kommer på fred, My hoppas det !!
* dekobrudar!!!! Malin o Myran! = MM............. :)


Kommentarer
Postat av: Myran

Du är Honesty själv, honey!

..och så j-la bra sagt det där om kärlek som är det finaste och värsta! Tack för samtalet igår! Blev peppad av dig, du föregår med "gott" exempel =)

Hoppas vi kan ses snart... typ nästa helg lr så. Pöss

2007-12-04 @ 19:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0